Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Fotogalerie

Náhodný výběr z galerie

Náhodný výběr z galerie

Mikulášská 2013

mojeiD na našich stránkách!

Ti z vás, kteří navštěvují pravidelně naše internetové stránky, si určitě všimli, že se na nich objevila nová ikonka „mojeID“. Přes tuto službu se nyní můžete snadno a rychle přihlásit jak k novým anketám, tak i k několika tisícům dalších služeb na českém internetu. Nám na úřadě pak mojeID přináší nové možnosti v komunikaci s vámi, občany obce Radim. Více informací naleznete zde.

Mapový portál

Mapový portál

Skládka Radim

Radimské brikety

Navigace

Obsah

 

Povinné informace

Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím

 

1.

Název

Obec Radim

2.

Důvod a způsob založení

Obec Radim vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb., o obcích ve znění pozdějších předpisů dnem voleb do obecního zastupitelstva v roce 1990.

Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

 3.

Organizační struktura

Samospráva
Zastupitelstvo - 9 členů

Státní správa
Sýkora Martin   - starosta
Mrázek Karel    - místostarosta
Mrázková Irena - hlavní účetní, správce rozpočtu
Bitrmanová Blanka - ohlašovna, účetní, odborný referent, Syrová Hana - ohlašovna, účetní, odborný referent, Pospíšilová Petra - účetní HoČ, odborný referent, Exnerová Vladimíra - účetní HoČ, odborný referent

4.

Kontaktní spojení

Obecní úřad Radim
Radim 6 
281 03 Radim u Kolína

Telefon:      
Kancelář starosty: 321 792 325 mobil: 774 520 267
Kancelář OÚ: 321 792 325 mobil: 602 369 698
Místostarosta: 321 792 325 mobil: 602 683 687, 773 318 996
E-mail: ou@obecradim.cz
Internet. stránky: www.obecradim.cz

4.1.

Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad Radim
Radim 6 
281 03 Radim u Kolína

4.2.

Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Radim
Radim 6 
281 03 Radim u Kolína

4.3.

Úřední hodiny

Pondělí 8.00 - 11.00 12.30 - 17.00  
Středa 8.00 - 11.00 12.30 - 17.00  

4.4.

Telefonní čísla

Kancelář
Tel: 321 792 325
Mob: 602 369 698
Kancelář starosty
Tel: 321 792 325
Mobil: 774 520 267
e-mail:

sykora@obecradim.cz

4.5.

Čísla faxu

Fax: 

4.6.

Adresa internetové stránky

www.obecradim.cz

4.7.

Adresa e-podatelny

podatelna@obecradim.cz

4.8.

Další elektronické adresy

mrazek@obecradim.cz , mrazkova@obecradim.cz , pospisilova@obecradim.cz ,

bitrmanova@obecradim.cz , exnerova@obecradim.cz , syrova@obecradim.cz

5.

Bankovní spojení

Hlavní činnost: Komerční banka, a.s.  
číslo účtu/kód banky: 6028-151/0100

Hospodářská činnost: Česká spořitelna, a.s.               číslo účtu/kód banky: 0420529349/0800

6.

00235661

7.

DIČ

CZ00235661

8.

Dokumenty

 

8.1.

Seznamy hl. dokumentů

Seznamy hlavních dokumentů

8.2.

Rozpočet

Rozpočet na rok 2015

Rozpočet na rok 2011

Rozpočet na rok 2010

Rozpočet na rok 2009

Rozpočet na rok 2008

Rozpočet na rok 2007

Rozpočet na rok 2006

9.

Žádosti o informace

Žádosti o informace

10.

Příjem žádostí a dalších podání

Příjem žádostí a dalších podání

11.

Opravné prostředky

Opravné prostředky

12.

Formuláře

Formuláře , které jsou k dispozici i v sídle Obecního úřadu Radim
- Žádost o povolení kácení dřevin

- Oznamovací povinnost k místnímu poplatku ze psů podle OZV 1/2004

- Odhlášení psa z evidence

13.

Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Informace pro řešení životních situací můžete získat v kanceláři Obecního úřadu Radim

14.

Předpisy

 

14.1.

Nejdůležitější používané předpisy

Nejdůležitější používané předpisy

14.2.

Vydané právní předpisy

Obec Radim vydává pouze právní akty, které nemají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.            zde

15.

Úhrady za poskytování informací

 

15.1.

Sazebník úhrad za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy       zde

15.2.

Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

16.

Licenční smlouvy

 

16.1.

Vzory licenčních smluv

Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

16.2.

Výhradní licence

V současné době nejsou obcí Radim poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

17.

Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zpráva za rok 2009
Výroční zpráva za rok 2008
Výroční zpráva za rok 2007
Výroční zpráva za rok 2006
Výroční zpráva za rok 2005